Subject: Vara külas Koolitaguse detailplaneering kooskõlastamiseks
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 08:18:57 +0300

Tere

Planeerimisseaduse § 133 lõige 1 ja „Planeeringute koostamisel koostöö
tegemise kord ja planeeringute kooskõlastamise alused“ kohaselt edastame
Teile kooskõlastamiseks Peipsiääre vallas Vara külas asuva täiendatud
Koolitaguse kinnistu ja selle lähiala detailplaneeringu.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>

Peipsiääre vald – Läänemere kultuuripärl 2025!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.